دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

کارافرین موفق | ۷ پرسشی که جوابش را فقط کارافرینان برتر می دانند!

کارافرین شدن
چکیده:

کارافرین موفق بودن کار سخت و نشدنی نیست. فقط کافیه که بدونیم چه مسیری رو داریم میریم. ۷ سوال اساسی که یک کارافرین باید جوابش رو بدونه رو باهم مرور خواهیم کرد.

سلام؛ امروز قصد داریم درباره خوداشتغالی و کارافرینی بیشتر صحبت کنیم. کاملا مشخصه که برای اینکه یک کارافرین خوب باشیم، باید یه سری ویژگی ها رو داشته باشیم. مثلا مصمم باشیم. پشتکار داشته باشیم. هدف مشخص و برنامه ریزی داشته باشیم. تیم خوبی جمع کرده باشیم و … . قطعا اگر تجربه کارافرینی داشته باشید، متوجه میشید که خیلی از ویژگی های یک کارافرین خوب، تجربی بدست میاد. واقعا هیچی از همون اول کارافرین به دنیا نیومده. یکم زمان میبره. ولی واقعا ارزشش رو داره.

برای اینکه یک کارافرین خوب باشیم، خیلی مهمه که مسیری رو که داریم میریم برامون واضح باشه. بدونیم ته این مسیری که داریم میریم کجاست. کاملا آگاه باشیم که چطور میتونیم کار رو رشد بردیم و درآمدزایی رو بالا ببریم. حتی تیمی که تشکیل میدیم هم باید با برنامه باشه. بدونیم که هر کسی برای چه وظیفه ای کنارمون هست.

اما اگر کارافرینان رو خوب بررسی کنیم، متوجه میشیم که اونها توی ۷ شاخه خیلی خوب عمل میکنن. در واقع اونها جواب ۷ سوال خیلی مهم رو میدونن. برای این ۷ سوال برنامه های خوبی دارن و نتایج خوبی هم میگیرن. یه جورایی اگر هر کارافرینی این ۷ سوال رو خوب جواب بده، خیلی خوب میتونه نتیجه بگیره. با ما همراه باشید.

۱- چگونه باید در حوزه کاری خودم، موفق باشم؟

کارافرین واقعی، کاملا میدونه که چه کار باید بکنه. اصلا فرقی نداره حوزه کاری چی باشه. مهم اینه که اون حوزه کاملا منطبق با پتانسیلها و توانایی های کارافرین باشه. یک کارافرین خوب برای پاسخ به این سوال چند کار میکنه:

  • حوزه کاری متناسب با توانایی و علایق خودش انتخاب میکنه
  • بصورت کاملا منطقی هدف گذاری میکنه
  • برنامه ریزی دقیق و منسجمی برای رسیدن به هدف تنظیم میکنه
  • از نتایج کوتاه مدت، مسیر درست رسیدن به هدف رو شناسایی میکنه

فقط کافیه مسیر درست موفقیت رو پیدا کنیم. هدف و برنامه داشتن خیلی مهم. برای اینکه بتونیم بهتر و دقیقتر هدفگذاری کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم، پیشنهاد میکنم دوره آموزشی “برنامه ریزی روزانه – هفتگی – ماهانه – سالانه – قورباغه را راحت قورت بده!” رو استفاده کنید. این دوره آموزشی طوری طراحی شده که با اجرای دقیق اون، میتونید کمتر از یک ماه تغییر اساسی توی روند کاریتون ایجاد کنید.

۲- برای رسیدن به هدف، چه برنامه ای لازم داریم؟

کارافرین موفق، وقتی هدف رو مشخص کرد، قطعا برنامه ی مورد نیاز برای رسیدن به هدف رو هم تعیین میکنه. برنامه و هدف در هم عجین شده هستن. توی برنامه ریزی حتما میزان سود و فروش رو باید در نظر بگیریم. باید بدونیم چه کارهایی رو باید انجام بدیم. مسیر و وظایف باید مشخص بشن. پیشنهاد میکنم مقاله “چرا برنامه ریزی میکنیم اما بازخورد مناسب نمیگیریم؟” رو هم مطالعه کنید.

۳- برای رسیدن به هدف، چه تیمی تشکیل بدیم؟

تشکیل تیم قدرتمند خیلی خیلی مهمه. افراد باید بر حسب توانایی هاشون و وظیفه ای که باید انجام بدن انتخاب بشن. جالب اینجاست که کارافرین های موفق، اکثرا اشتیاق فرد رو بیشتر در نظر میگیرن. منظورم اینه که ممکنه یک شخص توانایی کمتر داشته باشه، اما چون اشتیاق بیشتری به موفق شدن داشته، انتخاب شده. خیلی مهمه که مهره های شطرنج کاریمون رو درست انتخاب کنیم. یادمون باشه که فقط وزیر یا اسب نمی خوایم.

۴- بهترین راه فروش محصولاتمون چیست؟

یک کارافرین حرفه ای میدونه که چطور باید مححصولاتش رو به بهترین قیمت به فروش برسونه. راستش خیلی از کارافرینها یه نکته ای رو خوب میدونن. اونم این که محصول با کیفیت همیشه مشتری داره. برای همین بر عکس خیلی از کارافرینهای دیگه، مسیر فروش رو از درون کسب و کار خودشون رقم میزنن. ما باید محصول با کیفیت داشته باشیم تا بتونیم با قدرت بفروشیم. باید خدمات پس از فروش عالی داشته باشیم که مشتری خیالش راحت باشه. باید طرح های فوق العاده فروش داشته باشیم که دائم رشد فروش رو تجربه کنیم.
پیشنهاد میکنم حتما دوره آموزشی “روش های افزایش فروش – اصول ۱۴ گانه موفقیت فروش” رو استفاده کنید. توی این دوره بصورت تضمینی، راههایی رو یاد میگیرید که باعث میشه فروشتون رو تو همون سال اول چند برابر کنید.

۵- چگونه بازاریابی کنیم؟

مهمترین اصل توی بازاریابی، داشتن یک محصول باکیفیت هست. خب بعد از اینکه محصول باکیفیت داشتیم، باید مستقیم بریم سراغ بازار هدف. باید ببینیم که چقدر رقیب داریم. رقبا دارن چیکار میکنن. محصول ما چقدر قدرت رقابت داره. بعد متناسب با این اطلاعات طرح های بازاریابی رو پیاده سازی کنیم. یادمون باشه که محصول تنها سخت به فروش میره. حتما طرحهای تشویقی، خدمات پس از فروش و … رو ایجاد کنیم. خیلی خیلی مهمه که مشتریان وفادار ایجاد کنیم. نیاز مشتری رو درک کنیم و از افزایش تعداد مشتری هامون لذت ببریم.

۶- حالا که داریم تولید میکنیم و میفروشیم، چیکار کنیم که فروشمون بالا بره؟

این سوال همیشه ذهن هر کارافرینی رو مشغول به خودش میکنه. جواب این سوال کاملا بستگی به شرایطی داره که توش هستید. منظورمون از این سوال اینه که چطوری مزیت رقابتی ایجاد کنیم. چطور یه امتیازی داشته باشیم که باعث برتری بشه. یک کارافرین خوب همیشه و در هر شرایطی سعی میکنه فروش رو بالا ببره. پس همیشه به دنبال یافتن راه های افزایش فروش باشید.

۷- چگونه از تجربیات مشتریان برای فروش بیشتر استفاده کنیم؟

یک کارافرین خوب، همیشه مشتریهای خودش رو بررسی میکنه. عکس العمل مشتری رو بعد از خرید محصول، بعد از استفاده از محصول رصد میکنه. نیاز مشتری رو تشخیص میده. کاملا منطبق با مشتری، محصول تولید میکنه. خیلی مهمه که مشتری ها و نیازشون رو خیلی خوب درک کنیم. محصولی که منطبق با نیاز مشتری باشه، هم مشتری رو راضی نگه میداره و هم اینکه فروش رو بالا میبره.

امیدوارم که این ۷ سوال رو بتونید برای خودتون کاملا شفاف پاسخ بدید. اگر موضوعی به ذهنتون میاد با ما مطرح کنید. منتظر نظرات شما هستیم.

برچسب خورده برای:
پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*