دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت
            69 مگابایت            19 دقیقه و 55 ثانیه            دریافت

نحوه معرفی محصول به مشتری | معرفی و فروش محصولات جدید

نحوه معرفی محصول به مشتری
چکیده:

نحوه معرفی محصول به مشتری ، می تواند تا حد زیادی در میزان فروش، اثرگذار باشد. با فراخوانی ذهن مشتری، به بهترین شکل محصول را معرفی کنید!

نحوه معرفی محصول به مشتری

سلام؛ بسیار خوشحال هستیم که با یکی دیگه از فایلهای آموزشی رایگان سایت نوین شغل در خدمتتون هستیم. مدتی بود که برخی از دوستان ما، سوالاتی در این باره داشتند که چطور می توانند محصولی که به تازگی تهیه کردند رو به بهترین شکل معرفی کنند. بسیار مهم هست که اگر به تازگی محصولی را تهیه کرده اید، طوری به مشتریان خود معرفی کنید که آنها عکس العمل مناسبی داشته باشند. نحوه معرفی محصول به مشتری ، بزرگترین عامل برای افزایش فروش محسوب می شود.

به طور کلی همه انسانها، برای تمام تصمیم گیری های خود، یک فرآیند ذهنی را طی می کنند. خرید محصول نیز، یک نوع تصمیم گیری است که اگر بدانیم دقیقا چه فرآیندی در ذهن مشتری طی می شود، می توانیم میزان فروش خود را بطور چشمگیری افزایش دهیم. ذهن انسان، بسیار تصویرگراست و در این فرآیند ذهنی، هر تصویری که بصورت شفافتر در ذهن ثبت شده باشد، اثر بیشتری در تصمیم گیری وی دارد. پس این وظیفه ی ماست که تصاویر خوب و جالبی در ذهن مشتری خود به جا بگذاریم تا او تصمیمی بگیرد که منفعت ما نیز در آن باشد.

در این فایل آموزشی رایگان توضیح داده ایم که فرآیند ذهنی مشتریان شامل ۵ مرحله است. اگر این ۵ مرحله را به درستی شناسایی کنیم، می توانیم نحوه معرفی محصول به مشتری را بصورت کاملا اصولی انجام دهیم.

۵ مرحله به شرح زیر است:

۱- معرفی محصول

۲- علاقه مند شدن مشتری به محصول

۳- ارزیابی محصول توسط مشتری

۴- آزمایش محصول توسط مشتری در سطح کوچک

۵- خرید محصول و استفاده مداوم

نحوه معرفی محصول به مشتری می تواند در تمامی ۵ مرحله فوق اثر بگذارد. در مرحله اول بایستی برداشت اولیه خوبی در ذهن مشتری ایجاد کنیم. در مرحله دوم بایستی با ذکر ویژگی های مهم محصول، علاقه مندی مشتری را بیشتر کنیم. در مرحله سوم بایستی تمام اطلاعات مفید درباره محصول را در اختیار مشتری بگذاریم. در مرحله ۴، بایستی به مشتری کمک کنیم تا انتظار مناسبی از محصول داشته باشد و بعد محصول را تست کند. در مرحله پنجم نیز بایستی خیال مشتری را راحت کنیم که با خرید محصول می تواند، منفعت زیادی را بدست خواهد آورد.

پیشنهاد میکنیم این ویدیو را نیز بصورت آنلاین تماشا کنید: دوره آموزشی رایگان | شروع کسب و کار آنلاین – قسمت ۳ (انتخاب ایده کسب و کار آنلاین)

پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*