دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

معرفی کتاب | ۳ کتاب مهم در حوزه کارآفرینی، که بایستی خواند!

معرفی کتاب 3 کتاب مهم در حوزه کارآفرینی، که بایستی خواند!
چکیده:

معرفی کتاب هایی که برای موفقیت در هر زمینه ای مناسب هستند. اگر قصد دارید کسب و کار موفقی داشته باشید، این ۳ کتاب را از دست ندهید.

یکی از مهمترین نکاتی که بایستی همیشه در ذهنمان باشد، این است که به هیچ وجه نیاز نیست دوباره چرخ را اختراع کنیم. مطمئنان افراد زیادی وجود دارند که در حال حاضر، آن کاری که شما قصد انجام آن را دارید، مشغول به انجامش هستند. حتی ممکن است بعضی از آنها، کتابهایی درباره چگونگی انجام آن نوشته باشند. بایستی عادت کنیم که کتابهای افرادی که مورد تحسین هستند را مطالعه کنیم. بایستی درسی که در کتابهایشان است را در زندگی خود پیاده سازی کنیم. امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی کتاب بپردازیم. ۳ کتاب عالی در زمینه کارآفرینی. ۳ کتاب از نویسندگانی که مورد تحسین همگان هستند.

معرفی کتاب ؛ ۳ کتاب بی نظیر در حوزه کارآفرینی:

۱- بیندیشید و ثروتمند شوید؛ نوشته ناپلئون هیل:

برای معرفی کتاب خوب، قطعا اولین گزینه، کتاب معروف ناپلئون هیل است. کتابی که اثرات باورنکردنی بر روی زندگی افراد مختلف داشته. این کتاب یکی از مشهورترین کتابهای حوزه موفقیت است. پس اگر قصد دارید به موفقیت های مهم در زمینه کسب و کار خود دست پیدا کنید، این کتاب را در لیست کتابهای مهم خود قرار دهید.

اگر این کتاب را بارها و بارها بخوانید و به کار گیرید، مطمئن باشید که به جمع ثروتمندان جاهن خواهید پیوست. کتاب “بیندیشید و ثروتمند شوید” به زندگی ۵۰۰ انسان موفق و ثروتمند، که از صفر شروع کرده اند، پرداخته است. این انسانها صرفا با سازماندهی ایده ها و طرحهایشان، به انسانهای ثروتمندی تبدیل شده اند. این کتاب به تشریح کلی فلسفه پول می پردازد و چگونگی بوجود آوردن آن را آموزش می دهد.

پیشنهاد می شود این مقاله را نیز مطالعه کنید: معرفی بهترین کتابهای دنیا برای موفقیت در فروش و فروشندگی

۲- تفکر سریع و آهسته؛ نوشته دانیل کانمان:

برای معرفی کتاب دوم، پیشنهاد ما “تفکر سریع و آهسته” هست. این کتاب توضیح می دهد که، دو نوع سیستم تفکری وجود دارد. همچنین آموزش می دهد که چطور بر سیستم های فکری خود مسلط شویم تا بهترین تصمیمات را برای کسب و کار و زندگی خود بگیریم.

بطور کلی، دانیل کانمان، توضیح می دهد که برای امورات روزمره بایستی از تفکر سریع استفاده کرد و برای اموراتی که اثرات بلندمدت دارند، بایستی از تفکر آهسته استفاده کرد. وی توضیح می دهد که مشکل اکثر ما انسانها این است که برای تصمیمات بلندمدت از تفکر سریع استفاده میکنیمو این کتاب را حتما مورد مطالعه قرار دهید. فوق العاده است!

۳- معارفه های بی پایان؛ نوشته باب بورگ:

معارفه های بی پایان، معرفی کتاب سوم را به خود اختصاص می دهد. کتاب مهمی است که هر کارآفرینی بایستی آن را خوانده باشد. این کتاب توضیح می دهد که چطور علاقه مندان به محصولات خود را جذب کنیم. تمام محتوای این کتاب، ارزشمند است.

اگر قصد داریدکارآفرین موفق و ثروتمندی شوید، این کتابها را حتما مطالعه کنید. این کتابها فرآیند رشد و توسعه کاری شما را بسیار دقیقر و سریعتر می کند.

برچسب خورده برای:
پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*