دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!
چکیده:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی زمانی منجر به سودآوری زیاد خواهد شد که یک سری تکنیکها و روشهایی را برای جذب کاربر استفاده کنید.

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز. سالهای اخیر، بستر اینترنت، کمک شایانی در فروش بیشتر کرده است. فقط کافی است برای کسب و کار خود، وبسایتی طراحی کنید و با معرفی محصولات و جذب مشتری آنلاین، فروش اینترنتی را تجربه کنید. خبر خوشحال کننده این است که در دورانی به سر میبریم که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، اصلا نیاز به دانش فنی و کدنویسی نیست. سیستم های مدیریت محتوای مختلف مانند وردپرس، این موهبت را برای کسب و کار به ارمغان آورده است.

اما خب اگر چقدر راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، ساده به نظر می رسد، اما اگر تکنیک های فروش آنلاین رو نداریم، به سختی قادر خواهیم بود که به سوددهی اینترنتی برسیم. قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، بایستی بدانیم که برای فروش محصول نیاز به جذب کاربران با کیفیت داریم. کاربرانی که به طور مستمر وارد وبسایت فروشگاهی ما شوند. کاربرانی که سایت ما را به دیگران نیز معرفی کنند. کاربرانی که از سایت ما خرید کنند. اما زمانی اینگونه کاربر را خواهیم داشت، که وبسایتمان علاوه بر محصولات، شامل اطلاعات مفیدی برای کاربر باشد و کاربران از آنها لذت ببرند. اما چطور میتوان کاری کرد که کاربر از وبسایت فروشگاهی ما لذت ببرد؟ ما در اینجا ترفندهایی را به شما خواهیم گفت!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و افزایش میزان فروش با ترفندهای ساده:

  • محتوای نوشتاری از محصول درج کنیم:

حتما برای تمامی محصولات خود، اطلاعات مفید درج کنید. صرفا به درج چند تصویر، نام، موجودی انبار و توضیح مختصر اکتفا نکنید. کاربران علاقه دارند که جزئیات محصول را بدانند. از برند محصول و تاریخچه آن بنویسید. از ویژگی های محصول بنویسید. اگر طرز استفاده خاصی دارد، آن را توضیح دهید. سایتهای بزرگ فروشگاهی ایران را الگو قرار دهید. آنها واقعا به خوبی جزئیات را برای کاربرانشان توضیح می دهند.

مزیت دیگری که نوشتار دارد این است که می توانید، کلیدواژه های مناسب را برای وبسایت خود ایجاد کنید. متنی برای محصولات خود بنویسید که شامل کلیدواژه های مهم باشد. اگر نمیدانید چگونه کلیدواژه مناسب ایجاد کنید، پیشنهاد میدهم که مقاله راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب | چگونه کلیدواژه مناسب انتخاب کنیم؟ مرحله ۱ را مطالعه نمایید.

  • در انتخاب تصاویر، دقت کنید:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، نیازمند یک سری زیرساختهاست. یکی از این زیرساختها، مربوط به تهیه تصاویر باکیفیت و واقعی است. حتما سعی کنید که در تهیه تصاویر، استانداردها مناسب را رعایت کنید. اول اینکه سعی کنید حتما عکس را از محصول خودتان تهیه کنید و نه از طریق عکس های اینترنتی. دوم اینکه حتما سعی کنید که حداقل یکی از تصاویرتان، همراه با دست یک انسان باشد تا کاربر دقیقا متوجه شود که ابعاد محصول چگونه است. و در نهایت سعی کنید که تا می توانید تصاویر خود را کم حجم کنید تا سرعت لود وبسایتتان بالا رود.

  • از ویدیو برای معرفی محصول استفاده کنید:

ویدیوها همیشه و در هر وبسایتی، بسیار اثرگذارند. گاهی اوقات با دیدن تنها چند دقیقه از یک ویدیو، کاربر تصمیم خود را میگیرد و خرید انجام می شود. ویدیوها را کاملا جدی بگیرید. البته در این میان، حتما سعی کنید که ویدیوهای با مدت زمان زیر ۱ دقیقه را نیز در نظر بگیرید. اینگونه ویدیوها، اکثرا کمک میکنند که محصولات و به طور کلی وبسایت شما، توسط کاربران به اشتراک گذاشته شوند.

بنابراین یکی دیگر از زیرساختهای مورد نیاز برای داه اندازی فروشگاه اینترنتی ، ایجاد بسترهای مناسب برای تهیه ویدیوهاست. پیشنهاد میدهم که حتما مقاله افزایش بازدید سایت – ویدیوها چطور میتوانند، ترافیک و بازدید سایت را بالا ببرند؟ را مطالعه نمایید.

  • سیستم مقایسه محصول را ایجاد کنید:

همه کاربران دوست دارند، بین محصولاتی که در سایت وجود دارد، بهترین محصول را بر اساس معیارهای ذهنی خودشان خریداری کنند. سعی کنید بستر مناسب برای مقایسه محصولات از زوایای مختلف را فراهم آورید. مقایسه محصولات به کاربر همان حس جذابیت و رضایت را انتقال میدهد. به طور کلی هر انسانی برای خرید، یک فرآیند ذهنی را طی میکند. بخشی از این فرآیند ذهنی، مربوط به مقایسه محصولات است. اگر این قسمت از فرآیند ذهنی به خوبی طی نشود، احتمال خرید محصول به صورت محسوسی کاهش پیدا میکند.

  • از تکنیک قیف فروش، استفاده کنید:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون تکنیک قیف فروش، یعنی از دست دادن بخش زیادی از فروش. شما بایستی در وبسایت فروشگاهی خود، متناسب با رفتار و عکس العمل کاربر در سایت، به وی محصولاتی را معرفی کنید. مثلا اگر کاربر در جستجوی لپ تاب است، به وی موس، کیف لپتاب و یا حتی برندهای دیگری از لپتابها را معرفی کنید. یکی از بهترین صفحاتی که می توان، قیف فروش را اجرا کرد، صفحاتی است که کاربر را به صفحه پرداخت وجه منتقل می کند.

پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*