دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب | چگونه کلیدواژه مناسب انتخاب کنیم؟ مرحله ۲

راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب | چگونه کلیدواژه مناسب انتخاب کنیم؟ مرحله 1
چکیده:

راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب، بدون در نظر گرفتن روشهای درج کلیدواژه در مقاله ناقص است. در این مقاله با نحوه درج درست کلیدواژه آشنا میشویم.

سلام؛ بسیار خوشحال هستم که میتونم با یکی دیگه از مقالات سایت نوین شغل در خدمتتون باشم. اگر یادتون باشه در مرحله اول از مقاله ” راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب | چگونه کلیدواژه مناسب انتخاب کنیم؟ مرحله ۱ “، توضیح دادیم که راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب شامل ۲ مرحله است:

۱- شناسایی کلیدواژه هایی که متناسب با سطح فعلی وبسایت ما هستند

۲- به کارگیری درست از کلیدواژه ها

در مقاله قبلی، مرحله اول رو به طور مفصل توضیح دادیم. گفتیم که بایستی از Google Trends استفاده کنیم تا متوجه بشیم که هر کلیدواژه چقدر مورد علاقه کاربران اینترنتی است. همچنین از گوگل نیز میتوان متوجه شد که برای یک کلیدواژه چه تعداد رقیب وجود دارد. پیشنهاد می دهم که اگر هنوز در انتخاب کلیدواژه مناسب با مشکل مواجه هستید، حتما مرحله اول این مقاله را مطالعه نمایید.

خب امروز قصد داریم مرحله دوم راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب رو براتون آماده کنیم. مرحله دوم، درباره به کارگیری درست از کلیدواژه ها است. یعنی شما در مرحله اول متوجه شدید که کدام کلیدواژه ها مناسب وضعیت فعلی سایت شما هستند و حالا باید بدانید که چطور از آنها استفاده کنید تا گوگل به شما اهمیت دهد. ببینید دوستان، اگر یک سری پارامترها را رعایت کنید، گوگل به سرعت نسبت به شما حساس خواهد شد و اگر همواره مطالب مفید و جدید داشته باشید، گوگل دائما شما را رصد خواهد کرد. پس همراه ما باشید تا مهمترین پارامترها را بررسی کنیم.

راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب : به کارگیری درست از کلیدواژه ها

۱- استفاده از کلیدواژه در عناوین و سرتیترها:

خب ابتدا کمی درباره سرتیترها توضیح دهیم. اگر در حد مبتدی با کدنویسی Html آشنا باشید، می دانید که در این سبک از کدنویسی برای نوشتن عناوین و سرتیترها از <h> استفاده میکنیم. در واقع Html شامل ۶ حالت مختلف <h> است. h1 الی h6 . اگر هم از وردپرس استفاده کرده باشید می دانید که برای نوشتن یک تیتر، می توانیم از بین تیتر۱ الی تیتر ۶، انتخاب کنیم. خب این تیترها در واقع همان h ها در Html هستند. خب حالا اصول و قواعد استفاده از آنها را برایتان توضیح دهیم.

اصل۱- تیتر ۱ از همه مهمتر است:

مهمترین اصل درباره استفاده از تیترها این است که تیتر۱ از همه تیترها با اهمیت تر است و قرار است تیتر۱ مهمترین موضوع هر مقاله را دربرگیرد. اهمیت تیترها هرچه از تیتر ۱ به سمت تیتر ۶ پیش می روند، کمتر میشود. برای همین هر تیتر کم اهمیت تر، بایستی  زیرمجموعه تیتر بااهمیت قبلی باشد.به این صورت:

تیتر۱

    تیتر۲

            تیتر ۳

                      تیتر۴

                                     تیتر۵
                                                              تیتر۶

باز هم تاکید میکنم که حتما کلیدواژه اصلی را در تیتر۱ به کار بگیرید.

اصل۲- تیتر ۱ را یکبار بیشتر به کار نبرید:

تیتر ۱ حکم نام اصلی صفحات شما را دارد. قطعا شما برای مقاله خود ۲ نام ندارید. پس اصلا از تیتر ۱ بیش از ۱ بار استفاده نکنید. البته این را هم بگویم که به هیچ وجه مقاله خود را بدون تیتر ۱ نگذارید. پس حتما بایستی در مقاله خود یکبار از تیتر۱ استفاده کنیم.

اصل۳- کلیدواژه اصلی را در مابقی تیترها نیز بنویسید:

به جز تیتر ۱ که حتما بایستی یکبار در مقاله به کار ببریم، دستمان در استفاده از بقیه تیترها باز است. پیشنهاد میدهیم که در هر مقاله از تنوع تیتر استفاده کنید و کلیدواژه اصلی را در انواع تیترها بنویسید.

۲- استفاده از کلیدواژه در پاراگرافها:

بایستی سعی کنید که کلیدواژه اصلی را در اکثر پاراگرافها به کار ببرید. اینطوری چگالی استفاده از کلیدواژه نیز رعایت میشود. یکی از مهمترین نکات این است که حتما در پاراگراف اول مقاله، کلیدواژه خود را بنویسید. پاراگراف اول بسیار مهم هست و بایستی شامل کلیدواژه باشد.

۳- استفاده کلیدواژه در لینک مقاله:

فرض کنید که کلیدواژه مقاله شما ” بهترین کتاب ” است. شما بایستی این کلیدواژه را در لینک مقاله درج کنید. اگر از وردپرس استفاده میکنید، اینکار بصورت پیشفرض انجام میشود. البته اگر کلیدواژه اصلی را در ابتدای عنوان اصلی مقاله درج کنید، این اتفاق می افتد.

۴- استفاده از علامت | برای عنوان مقاله:

برای اینکه عنوان مقاله را تعیین کنید، بهتر است که از علامت | استفاده نمایید. به این صورت که ابتدا کلیدواژه اصلی را بنویسید و بعد از آن علامت | را بگذارید و سپس عنوان اصلی مقاله را بنویسید.

۵- استفاده از کلیدواژه در تصاویر:

قطعا شما از تصاویر در مقالات خود استفاده میکنید. بسیار مهم است که برای تصویرهای خود، توضیحات داشته باشید. این کار از طریق alt tag میسر می شود. همچنین سعی کنید حداقل یکی از تصاویر مقالاتتان، شامل کلیدواژه اصلی مقاله باشد.

تقریبا تمام موارد مهم برای استفاده از کلیدواژه را مطرح کردیم. به هرحال تکنیکهای سئو هر روز در حال پیشرفت و تغییر است. لطفا در صورتی که تکنیکی را میدانید که در این موارد ذکر نشده است، به ما اطلاع دهید.

پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*