دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

ذهن برتر | چگونه با تصویر سازی، ذهنی برتر داشته باشیم؟

ذهن برتر | چگونه با تصویر سازی میتوانیم ذهنی برتر و خلاق داشته باشیم ؟
چکیده:

ذهن برتر چیست؟ بزرگترین مانع در تحقق اهداف، نبود محرک تصویری هستش..ما انسانها موجودات دیداری هستیم و ذهنمان تصاویر را بهتر از واژه ها به خاطر میسپارد.

داشتتن یک ذهن خلاق و ذهن برتر لازمه ی کسب موفقیت است. یعنی اگر ما ذهنی خلاق و تصویر ساز نداشته باشیم، موفقیت دیرتر حاصل میشود یا ممکن است اصلا به موفقیت نرسیم.. ذهنی که بتواند تصویر سازی انجام بدهد، آینده را در ذهن خودش مجسم کند و ببیند شک نکنید رسیدن به هدف برایش راحت تر از بقیه هست.. پس سعی کنیم با تکنیکهای پیش رو هدف را تجسم کنیم و تصویر سازی نماییم تا به خود باوری برسیم و اعتماد به نفسمان بالا برود..

تکنیکهایی برای داشتن ذهن برتر

۱_ برای داشتن ذهن برتر مهارتهای دیداری خود را قوی کنیم

همانطور که قبلا هم گفته شد، انسان یک موجود بصری هستش و با دیدن میتونه خیلی چیزها را در ذهنش مجسم کنه و به خاطر بسپاره.. یعنی انسان باید تصویر هدف را به خاطرش بسپاره..در طراحی تصویر ذهنی از اهدافتان، استفاده از دید اول شخص ( من) اهمیت بسیار زیادی دارد. یعنی هیچکس به جز خود شما شایستگی زنده کردن آن را هم ندارد.. شمایید که میتوانید به من خودتان انرژی بدین.. مثلا اگر به اندام دلخواهتان فکر میکنید و هدفتان این است که به اندام مورد نظرتان برسید، آن را از دید خودتان نگاه کنید نه از دید دوستان و همسر و … اگر به هدف زنده مان صد در صد از دید خودمان نگاه کنیم در تجسم آن موفق خواهیم شد..اینگونه به ذهن برتر خواهیم رسید.

توصیه میشود مقاله رو به رو را مطالعه کنیدتصویر سازی ذهنی| اهداف را چگونه تصویر سازی ذهنی کنیم؟

۲_ با استفاده از کلمات یا واژه هایی مناسب درباره هدف ، در ذهن نقاشی کنیم

میخواهیم روشی جذاب را با هم یاد بگیریم..ببینید دوستان آیا چیزی به نامِ اسامی ذات به گوشتان خورده؟؟ اگر پاسختان مثبت است که باید به شما تبریک بگویم. در غیر اینصورت فدای سرتون. ما اینجا به شما یاد خواهیم داد.. اسامی ذات واژه هایی مانند جاده ، پل، دلقک ، و حتی عکس و… هستن. یعنی اینکه این اسامی دارای یک تصویری در ذهن همه افراد میباشند که با شنیدن این اسامی به سرعت یاد آن تصویر میوفتند. مثلا شما با شنیدن اسم جاده شاید یاد جاده های چالوس بیوفتید شاید یاد جاده های کوهستانی در کرمانشاه و کردستان و … پس باید برای تصویر سازی های ذهنیمان از اسامی ذات استفاده کنیم. چون به خاطر آوردن آن برای ما ساده تر است. یعنی وقتی هدف شما خرید خانه ای در شمال کشور است بیایید در ذهنتان ان را نقاشی کنید .. این قانون ذهن برتر هستش..

پس: بزرگترین مانع در تحقق اهداف نبود محرک تصویری هستش..ما انسانها موجودات دیداری هستیم و ذهنمان تصاویر را بهتر از واژه ها به خاطر میسپارد. پس برای داشتن ذهن برتر و ذهنی خلاق از تابلوی تصوراتتان استفاده کنید. سپس با استفاده از اسامی ذات که در ذهن بهتر و بیشتر نقش میبندد هدفتان را بنویسید.

 

برچسب خورده برای:
پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*