دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت
            40.9 مگابایت            11 دقیقه و 49 ثانیه            دریافت

دوره آموزشی رایگان | شروع کسب و کار آنلاین – قسمت ۳ (انتخاب ایده کسب و کار آنلاین)

دوره آموزشی رایگان شروع کسب و کار آنلاین - قسمت 3 - ایده یابی
چکیده:

دوره آموزشی رایگان شروع کسب و کار آنلاین در قسمت سوم، به موضوع ایده یابی و انتخاب ایده پرداخته است. این ویدیو را آنلاین تماشا کنید.

دوره آموزشی رایگان | شروع کسب و کار آنلاین – قسمت ۳

خب قسمت سوم دوره آموزشی رایگان شروع کسب و کار آنلاین را برایتان تهیه کرده ایم. در این فایل آموزشی متوجه خواهید شد که چطور میتوانید به ایده یابی برای کسب و کار آنلاین بپردازید. به طور کلی یک ایده برای اجرایی شدن نیاز به طی کردن سه مرحله دارد.

۱- ایده یابی

۲- انتخاب ایده از بین ایده های یافت شده

۳- اجرایی کردن ایده انتخاب شده

با توجه به اینکه در این دوره آموزشی، سه حوزه کسب و کار آنلاین (محصولات فیزیکی، محصولات مجازی و محصولات شرکتی) را معرفی کرده ایم، در این فایل، توضیح داده ایم که در هر حوزه چطور باید ایده کسب و کار بوجود آوریم. انتخاب ایده مناسب کسب و کار آنلاین، بسیار مهم و حیاتی است. انتخاب ایده مناسب، فاکتورهایی دارد که حتما در فایل آموزشی جداگانه، اقدام به بررسی آن فاکتورها خواهیم کرد.

در واقع بهترین ایده، ایده ای است که هم مورد علاقه و اشتیاق ما باشد و هم اینکه نیاز کاربران را رفع کند. به هر ترتیب، دنیای اینترنت، به قدری فراگیر است، که تقریبا هر ایده ای، قادر خواهد بود، نیاز بخشی از کاربران را رفع کند. پس خیلی مهم است که ایده کسب و کار اینترنتی شما، طوری باشد که واقعا بهش علاقه داشته باشید.

دوره آموزشی رایگان ” شروع کسب و کار آنلاین” قصد دارد که سوالات شما را در حوزه کسب و کار آنلاین، پاسخ دهد. در صورتی که هر گونه نظر و سوال و پیشنهاد دارید که میخواهید با ما درمیان بگذارید، از طریق فرم ارسال نظر در انتهای این صفحه استفاده نمایید.

در صورتی که قسمتهای قبلی این دوره آموزشی را ندیده اید از اینجا استفاده کنید:

دوره آموزشی رایگان | شروع کسب و کار آنلاین – قسمت ۱ (انواع وبسایتهای کسب و کار)

دوره آموزشی رایگان | شروع کسب و کار آنلاین – قسمت ۲ (انتخاب حوزه کسب و کار اینترنتی)

پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*