دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت
            71 مگابایت            20 دقیقه و 30ثانیه            دریافت

دلایل شکست وبسایت ها | چرا وبسایتهای ایرانی در سال نخست فعالیت خود شکست می خورند؟

دلایل شکست وبسایت ها در سال نخست فعالیت
چکیده:

دلایل شکست وبسایت ها ایرانی در سال نخست فعالیت چیست؟ ۶ دلیلی که اگر بدانید و آنها را رعایت کنید، وبسایتی موفق و پربازدید خواهید داشت.

دلایل شکست وبسایت ها

چرا وبسایتهای ایرانی در سال نخست فعالیت خود شکست می خورند؟

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان خوبم. امروز در سایت نوین شغل فایل رایگان ویدیویی در راستای دلایل شکست وبسایت ها تهیه کرده ایم. در این ویدیو به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا وبسایتهای ایرانی در سال نخست فعالیت خود شکست می خورند. مرجع اصلی این فایل ویدیویی رایگان، مقاله دلایل شکست وبسایتها | چرا اکثر وبسایتها در سال نخست فعالیت خود، شکست می خورند؟ است.

دلایل شکست وبسایت ها چیست؟

به طور کلی دلایل شکست وبسایت ها شامل ۶ مورد زیر است:

  • نداشتن هدف مشخص
  • نداشتن گروه منسجم
  • نداشتن ارزیابی عملکرد
  • نداشتن راهکارهای انگیزشی
  • نداشتن تعامل قوی با کاربران
  • رعایت نکردن قانون تداوم

توضیح دلایل شکست وبسایت ها :

این موارد به طور کامل در این فایل ویدیویی توضیح داده شده است. هر یک از عوامل فوق، می تواند به تنهایی دلیل محکمی برای عدم موفقیت یک کسب و کار اینترنتی باشد. در اینجا به طور مختصر هر یک از دلایل فوق را توضیح خواهیم داد. هدف مشخص نداشتن یک دلیل بسیار قدرتمند است و میتواند کسب و کار شما را حتی در ماه اول با شکست مواجه کند. گروه منسجم نیز امری بسیار حیاتی است و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

بسیاری از گروه ها نیز، ارزیابی عملکرد ندارند و نمی دانند آیا واقعا مسیر را به درستی طی میکنند یا خیر. مورد دیگر مربوط به عوامل انگیزشی است. زیرا عوامل انگیزشی به ظاهر اهمیت چندانی ندارد اما واقعا تعیین کننده است.

همچنین نداشتن تعامل قوی با کاربران علت دیگری است که می توان جزو دلایل شکست وبسایت ها دانست. اما یکی دیگر از دلایل شکست وبسایت ها مربوط به رعایت نکردن قانون تداوم است. قانونی طلایی که اگر نادیده گرفته شود، به هیچ وجه در کسب و کار اینترنتی خود موفق نخواهیم بود.

پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*