دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

تولید محتوای ارزشمند! ۲۰ راهکار مهم برای ایده یابی در تولید محتوا

تولید محتوا و ایده یابی
چکیده:

گاهی ممکن است که در انتخاب حوزه خوب برای تولید محتوای خوب، به مشکل بر بخوریم. ما در اینجا قصد داریم ۲۰ ایده عالی برای تولید محتوا، به شما معرفی کنیم.

تولید محتوا ، بخش بسیار مهم هر وبسایتی است. اگر سایت شما، از نوع محتوا محور است که وظیفه شما در تولید محتوای خوب، بسیار سنگین تر هم می شود. گاهی ممکن است که در انتخاب حوزه خوب برای تولید محتوای خوب، به مشکل بر بخوریم. ما در اینجا قصد داریم ۲۰ ایده عالی برای تولید محتوا ، به شما معرفی کنیم.

۲۰ ایده عالی برای تولید محتوا :

۱- محتوای آموزشی در سطح مقدماتی تولید کنید. این روشی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. از برخی جنبه های مهارتهای خود، محتوای آموزشی تهیه کنید. این کار باعث می شود که وجهه خودتان را در حوزه کاری خود، قدرتمند سازید.

۲- از همکاران خود به عنوان مهمان، در تولید محتوا کمک بگیرید. اگر دوست یا همکاری را می شناسید که می تواند با موضوعی خاص محتوا تولید کند، وی را دعوت کنید. از او درخواست کنید تا در سایت شما با نام خودش محتوا درج کند. فقط بایستی از درستی و صحت محتوای وی مطمئن باشید.

این مقاله رو هم مطالعه کنید: افزایش رایگان بازدید سایت با ۸ راهکار ساده

۳- کمپین تولید محتوا، بصورت تصاویر روزانه یا هفتگی یا ماهانه را شروع کنید. این کار می تواند برای خوانندگان جالب باشد و باعث شود که چندین بار به سایت شما برگردند.

۴- سایتهایی که می توانید از آنها الهام بگیرید را رصد کنید. مثلا اکثر انگلیسی زبانها، سایت pinterest.com را مورد استفاده قرار می دهند. بسیاری از ایده های تولید محتوا با دیدن کارهای دیگران شکل می گیرد.

۵- اگر شبکه های اجتماعی را رصد می کنید، به خوبی می توانید ایده جدید برای تولید محتوای خود در نظر بگیرید که بیشتر مورد پسند باشد. حوزه هایی که بهتر مورد استقبال قرار می گیرند، معمولا از دل شبکه های اجتماعی پیدا شده اند.

۶- بازخورد مطالب خود را در شبکه های اجتماعی بررسی کنید. از لابه لای نظرات برای مطلب شما، می توان ایده هایی برای بهبود مطالب قبلی پیدا کرد.

۷- از کاربران خوش بین و خوش برخوردتر، ایده های خوب دریافت کنید. این کار حتی وقاداری کاربران را نیز افزایش می دهد.

۸- نظرسنجی ایجاد کنید و از کاربران خود بخواهید که در آن شرکت کنند. با نظرات آنها می توانید محتواهای باارزش زیادی تولید کنید که باعث افزایش بازخورد شما شود.

۹- با کمی جستجو در اینترنت، می توانید روند و مسیر مناسبی در تولید محتوا پیدا کنید. حتما می توانید محصولات، خدمات یا برندهایی را پیدا کنید تا درباره آنها محتوا تولید کنید.

۱۰- یک بخش پرسش و پاسخ در سایتتان ایجاد کنید. برای سوالات کاربران خود پاسخ تهیه کنید و از آنها محتوا ایجاد کنید.

۱۱- یکی از راه های تولید محتوای خوب، استفاده از همین تکنیکی است که ما استفاده کرده ایم. یعنی سعی کنید، شاخه خاصی از حوزه کاری خود را انتخاب کنید و به صورت موردی، مطالب و راهکار ارائه کنید.

۱۲- محتواهای سایت های دیگر مانند سایتهای مرتبط و اشتراک ویدیو … را بصورت امانی در سایت خود درج کنید. فقط مطمئن شوید که مدیر آن سایت اجازه چنین کاری را به شما خواهد داد.

۱۳- گاهی می توانید، لیستی از محتواهای قبلی خود تهیه کنید. توضیح دهید که هر محتوا با چه هدفی تهیه شده و چه کاربردی دارد. اینکار می تواند تاثیر بسزایی در تعداد بازدید سایت و همچنین سئو SEO سایتتان داشته باشد.

۱۴- اگر اتفاق نسبتا مهمی در حوزه کاری شما رخ داده، از آن بنویسید. محتوای خوب تهیه کنید، حتی از نقل قولها استفاده کنید و سعی کنید جزئیات بیشتری از آن را  شرح دهید.

۱۵- سعی کنید مشکلات مشترک در حوزه کاری خود را بیابید. برای آن راه حل پیدا کنید. محتواهای مبتنی بر راه حل بسیار مورد پسند هستند.

۱۶- با دوستانتان صحبت کنید. از تکنیک طوفان فکری در صحبتها استفاده کنید. ایده های حاصل از اینگونه صحبتها معمولا ناب و بی نظیر هستند. چگونه از طوفان فکری، بهتر استفاده کنیم؟

۱۷- درباره دغدغه های خود بنویسید. توضیح دهید که چطور توانسته اید بر آنها پیروز شوید. سعی کنید که تجربه های موفق خود را با خوانندگان به اشتراک بگذارید  اما لاف نزنید. حتی می توانید آنها را بصورت جلسه های درسی، تهیه کنید.

۱۸- یک بخش اخبار در سایت خود ایجاد کنید. این اخبار می تواند شامل مقالات جذاب و بروز حوزه کاری شما باشد.

۱۹- تغییرات اساسی در مطالب قدیمی خود ایجاد کنید. مثلا اگر مطلبی را دو سال پیش درج کردید، احتمالا نیاز به بروزرسانی دارد. سپس اطلاعرسانی کنید که مقاله بروز شده است.

۲۰- سایتها و کانالهای اجتماعی رقبا را رصد کنید. اکثر اوقات، با رصد کردن مطالب آنها، می توانید ایده جالبی برای تولید محتوا پیدا کنید.

 

برچسب خورده برای:
پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*