دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

با قدرت پادکست ها، کاربران را به سایت خود سرازیر کنید!

پادکست
چکیده:

تغییرات اساسی در نحوه انتقال اطلاعات در حال رخ دادن است. پادکست ها در حال تبدیل شدن به یک ابزار مطبوعاتی مدرن هستند. حتی گاهی اوقات از مابقی روشهای اشتراک گذاری اطلاعات نیز کارامدترند. پادکست ها می توانند افزایش بازدید سایت را تضمین کنند.

اکثر کاربران، پادکست ها را در اوقات فراغت خود گوش می دهند. به همین دلیل بیشترین اثرپذیری را از آنها دارند. به علاوه، اکثر دستگاه های همراه، قادرند فرمتهای مختلف را پشتیبانی کنند. همین موضوع باعث شده تا استفاده از آنها بسیار شایع شود.

طبق مطالعاتی که انجام شده است، میزان دانلود پادکست ها از سال ۲۰۱۳ به سال ۲۰۱۴ از رقم ۱٫۹ بیلیون به ۲٫۶ بیلیون رشد کرده است. این نشان دهنده یک رشد چشمگیر است. از همین رو تعداد سایتهای زیادی بوجود آمده اند که خدمتشان صرفا محصولات از نوع پادکست است.

رشد سریع آنها در سال ۲۰۱۵ نیز ادامه پیدا کرده است، به عنوان مثال طبق مطالعاتی در کشور آمریکا، نزدیک به ۵۷ میلیون کاربر، بطور متوسط در ماه حداقل یک فایل صوتی را گوش می دهند.در این میان حدود ۶۴ درصد آنها اکثر اوقات با تلفن همراه خود اقدام به گوش کردن می کنند. این در حالی است که تلفن های آنها مجهز به رادیو نیز است اما آنها رادیو گوش نمی دهند.

در تحقیق دیگری نشان می دهد که ۷۵ درصد افرادی که فایل های صوتی را گوش می دهند، پیام حمایت برای تهیه کنندگان آن ارسال می کنند. این عدد اعجاب انگیز است.

مثالی برای قدرت پادکست ارائه کنیم:

یکی از کتابهای پر فروش، همراه با کتاب ۲۹ پادکست ارائه کرده است. همین موضوع باعث فروش بهتر و بیشتر آن شده است. به گونه ای که استفاده از آنها از استفاده کتاب اصلی آن نیز بیشتر شده است. این پادکست ها بودند که توانستند هزاران دلار سرمایه برای نویسنده آن کتاب ایجاد کنند.

هنر بزرگی است اگر بتوانید فایل های صوتی ایجاد کنید که هم برای خودتان و هم برای شنوندگان ارزشمند و جذاب باشد. از قدرت فایل های صوتی برای تبلیغ سایت خود استفاده کنید. سعی کنید با تهیه پادکست های خوب، شنوندگان را به سمت سایت خود روانه کنید.

جمع بندی:

در آینده ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. اما بازاریابان هوشمند کسانی هستند که برای تبلیغات، انرژی و ثروت خود را در پادکست ها نیز صرف می کنند. آمارها نشان می دهند که بازاریابان با استفاده از پادکست ها، نه تنها می توانند حجم فروش بالایی ایجاد کنند بلکه قادر خواهند بود آینده را نیز بیشتر تحت کنترل قرار دهند.

 

برچسب خورده برای:
پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*