دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

اولویت بندی کارهای روزانه – قورباغه را راحت قورت بده! – گام ۱۷

اولویت بندی کارهای روزانه
چکیده:

کارهای کم ارزش را حذف کنید تا وقت کافی برای کارهای با ارزش داشته باشید. چیزی درباره تنبلی خلاقانه میدونید؟

نکاتی مهم در هنگام خرید:
1. در صورت خرید محصول با کیف پول، 15 درصد تخفیف نقدی شامل خرید شما خواهد شد.
2. بعد از دانلود به سرعت قابل استفاده می باشد و لینک دانلود آن در بخش "سفارشات من" تا همیشه بای خواهد ماند.
3.در صورتی که در آینده، فایلی به این محصول اضافه شود، بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
خرید محصول:
قیمت محصول: 1900 تومان
حجم فایل: 10 mb
تعداد فایل: 2
مدت زمان: تقریبا 13 دقیقه
1900 تومان – سفارش محصول
ضمانت محصول:
این محصول دارای ضمانت اثربخشی است. سایت نوین شغل ضمانت می کند تا 10 روز پس از خرید محصول، در صورت عدم رضایت شما، بدون هیچگونه پرسشی مبلغ محصول بازگشت داده خواهد شد.

اولویت بندی کارهای روزانه چقدر اهمیت داره؟ دقت کردید که خیلی وقتها سعی میکنیم اول کارهای آسونتر رو انجام بدیم. همین باعث میشه که همش کارهای سخت تر انجام نشده باقی بمونن. قانون درست اینه که اول سراغ مشکلترین کارها بریم. اولویت رو به کارهای سخت تر بدیم. اولویت دادن به کارهای سخت باعث میشه که انجام بشن. نه اینکه همش به تعویق بیوفتن. توی گام ۱۷ قورباغه را راحت قورت بده! به همین موضوع اولویت دادن به مشکلترین کارها صحبت میکنیم.

اولویت بندی کارهای روزانه هر چقدر هم که کار سختی باشه، اما واقعا قابل اجرا شدن هست. گام ۱۷ رو بررسی کنیم و ببینیم چقدر ساده تر از اون چیزی که فکر میکردیم، میشه اولویت بندی کارهای روزانه داشت و به سمت اهداف پیش رفت. کارهای باارزشتر رو بهتر پیش ببریم. کارهای مهمتر رو به بهترین بایستی انجام دهیم تا واقعا بهتر و سریعتر به سمت اهداف پیش بریم. اولویت بندی کارهای روزانه بسیار مهمتر از حتی انجام کارهاست. چون باید بدانیم کدام کار رو زودتر و بهتر پیش ببریم.

پس توی گام هفدهم، قورباغه را راحت قورت بده! خواهیم داشت:

  • چطور اولویت بندی کارهای روزانه داشته باشیم؟
  • چطور همیشه تصمیم بگیریم که از عهده کارهای سخت بربیایم؟
  • چرا اولویت دادن به کارهای مشکلتر اهمیت بیشتری دارن؟

یادمون باشه که تفاوت انسانهای موفق و عادی در نحوه استفاده از وقتشون هست. موفق ها سراغ کارهای مهمتر و سختتر میرن. اما عادی ها اولویت رو به کارهای آسونتر میدن.

اولویت بندی کارهای روزانه – قورباغه را راحت قورت بده! – گام ۱۷:

اگر دلت میخواد از عهده کارهای سخت بربیای، پیشنهاد ما، “گام هفدهم قورباغه رو قورت بده!” هست.

اگر بصورت درست به اولویت بندی کارها بپردازی، پیشنهاد ما،”گام هفدهم قورباغه رو قورت بده!” هست.

اگر میخوای مثل انسانهای موفق به درستی از وقتت استفاده کنی، پیشنهاد ما، “گام هفدهم قورباغه رو قورت بده!” هست.

پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*