دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

انتخاب کلیدواژه | معدن طلا را پیدا کنید و تا میتوانید از آن استخراج کنید!

انتخاب کلیدواژه معدن طلا را پیدا کنید و تا میتوانید از آن استخراج کنید!
چکیده:

انتخاب کلیدواژه مناسب بسیار مهم و حیاتی است. امروز شما را با معادن طلای کلیدواژه ها آشنا خواهیم کرد. معادنی که سایت شما را زیر و رو میکنند.

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیزم! امروز قصد داریم باهم دیگه معادن طلا رو اکتشاف کنیم. معدن طلا در حوزه وبسایت داری، در واقع پیدا کردن کلیدواژه هایی است که سایت ما را از این رو به آن رو می کند. امروز قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم که متوجه بشید که کدام کلیدواژه، حکم معدن طلا را برایمان دارد. همراه ما باشید تا فرآیند انتخاب کلیدواژه رو با اصولی جدید و تاثیرگذار طی کنید.

با معادن کلیدواژه بیشتر آشنا شوید!

خب دوستان کلیدواژه ها مثل معادنی هستند که می توانند برای ما منافعی ایجاد کنند. برخی کلیدواژه ها معادن طلای دست نخورده هستند. برخی دیگر معادن طلا هستند اما در حال حاضر تعداد زیادی معدنچی در حال استخراج از آن هستند. برخی دیگر پیش بینی می شود که معدن طلایی هستند که زمان می برد تا به طلا برسد. برخی نیز معدن مس هستند و ارزش کمتری دارند. حتی برخی نیز معدن مس کم ارزشی هستند که معدنچی های زیادی در آن مشغول کار هستند. خب بریم سراغ اصل مطلب.

انتخاب کلیدواژه ، شناسایی معادن مختلف:

۱- معدن طلای دست نخورده را بیابید:

خب معدن طلای دست نخورده، در واقع همان کلیدواژه هایی هستند که کاربران زیادی آنها را جستجو می کنند، اما سایتهای بسیار کمی به آنها می پردازند. این طور معادن طلا، بسیار کم هستند اما اگر شناسایی شوند، واقعا ثروت زیادی را به ارمغان می آورند. پس کافی است در انتخاب کلیدواژه ، سراغ آنهایی برویم که هم کاربران زیادی آنها را جستجو می کنند و هم سایتهای کمی به انها پرداخته اند. اما چطور متوجه شویم که یک کلیدواژه در چه وضعی است؟ چطور متوجه شویم که یک کلیدواژه چقدر جستجو می شود و چند سایت به آن پرداخته اند؟ برای اینکار پیشنهاد میدهیم که حتما مقاله ” راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب | چگونه کلیدواژه مناسب انتخاب کنیم؟ مرحله ۱ ” را مطالعه کنید. اصولی که در آن مقاله آموزش داده ایم، در انتخاب کلیدواژه مناسب، کمک خواهند کرد.

۲- اگر به تازگی شروع به فعالیت کرده اید، سراغ معادن طلایی که معدنچی در آن مشغول به کار است نروید:

خب معادن طلا، معادنی هستند که حالا حالاها طلای ناب دارند. یعنی کلیدواژه هایی که حالا حالاها کاربران آنها را جستجو خواهند کرد. اما اگر توسط سایتها قدرتمند شناسایی شوند، کار بسیار سخت خواهد شد. اگر شما تازه کار هستید و رتبه سایت مناسبی ندارید، اصلا از این معادن استفاده نکنید. زیرا معدنچی های فعلی، به هیچ وجه اجازه استخراج به شما نمی دهند. اما اگر قدرتمند هستید، قضیه فرق دارد. تا جایی که قدرت دارید می توانید از آن استخراج کنید. حتی اگر سایتتان قدرتمند است، حتما پیشنهاد می شود که از این نوع کلیدواژه ها استفاده کنید تا از رقابت با رقبایتان عقب نیوفتید.

۳- معادنی که پیش بینی می شوند طلای ناب در دل خود داشته باشند:

این نوع معادن، در واقع کلیدواژه هایی هستند که در حال حاضر، کاربران زیادی آنها را جستجو نمی کنند و از طرفی سایتهای قدرتمند نیز آنها را پوشش نداده اند. اما پیش بینی می شود که در آینده، کاربران بسیار زیادی آنها را جستجو کنند. اگر هنر یافتن این نوع کلمات را داشته باشید، در آینده نه چندان دور، سیل کاربران روانه سایت شما خواهند شد. همیشه معادنی که پیش بینی میشود به طلای ناب می رسند، می توانند معدنچیان را ثروتمند کنند.

۴- وقتتان را با معادن مس تلف نکنید:

معادن مس، معادن بی ارزشی هستند. کلیدواژه هایی که اصلا جستجو نمی شوند و کاربران به آنها علاقه ای نشان نداده اند، به هیچ وجه ارزش وقت گذاشتن ندارند. معادن مس، به جز اینکه انرژی و زمان شما را تلف کنند، هیچ کار دیگری نمی کنند. پس سراغ کلیدواژه هایی که اصلا جستجو نمی شوند نروید. شما که قرار است محتوا ایجاد کنید، پس حداقل قبل از نوشتن محتوا، بررسی کنید که آن کلیدواژه ارزش نوشتن دارد یا نه.

۵- از معادن مسی که معدنچیان در آن مشغول به فعالیت هستند، دوری کنید:

گاهی اوقات دیده شده که برخی معادن بی ارزش مس، تعداد زیادی معدنچی را به سمت خود روانه ساخته. خیلی عجیب است نه؟ خب وقتی مدیران وبسایت، بصورت اصولی کلیدواژه ها را انتخاب نمی کنند، همین اتفاق می افتد. فکرش را کنید! شما وقت و انرژی خود را صرف کلیدواژه هایی کنید که هم رقیب در آن زیاد است و هم اینکه اصلا هیچ کاربری آن را جستجو نکند. چقدر کار بی فایده ایست. نگذارید سایت شما به این سمت برود. فقط با کمی وقت گذاشتن این مشکل رفع خواهد شد.

امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید. بسیار خوشحال خواهیم شد که نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

35 دیدگاه در “روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

  1. سلام. انسان ها به تنهایی نمیتوانند رشد و پیشرفت کنند. به اشتراک گذاشتن چنین مطالب ارزشمندی در جهت موفقیت و پیشرفت دیگران قابل ستایش است. ممنونم از مطلب خوبتون

    1. سلام
      راه های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود داره. اما به طور کلی برای محصولات جدید بهترین راه فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. البته این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنیم که برای موفقیت در فضای انلاین بایستی صبور بود و پرتلاش.

  2. سلام
    دوست عزیز شما با توجه به تجربه ی خودتون
    از ۱۰ کتاب معرفی شده ی بالا
    برای کسی که یه تجربه ی ۲۰% در فروش دارد
    کدام کتاب را معرفی میکنید که ابتدا خوانده شود

    محصولی که ما برای فروش داریم در مغازه یا مکان خاصی به فروش نمیرسد (فروش محصول بازاریابی شبکه ای)

    ممنون

    1. سلام و عرض ادب
      به طور کلی فروش، نوعی هنر محسوب میشه. یعنی قرار نیست که دنبال فرمول خاصی باشیم برای افزایش فروش. کافیه صرفا یا نیاز مشتری رو شناسایی کنید یا در او احساس نیاز رو روشن کنید. این موضوع هم برمیگرده به روانشناسی فروش. بنظرم دنبال صرفا یک یا دو کتاب خاص نباشید. کتابهایی که شامل تجربیات فروشندگان موفق هستند، عالیه.
      موفق و سربلند باشید.

  3. ممنون از مقاله بسیار خوبتوت بزرگوار دقیقا به نکات مهمی اشاره کردین و فکر می کنم برای درک بهتر این مسئله بهترین راه این هست که ما خودمون رو بجای کاربری که به دنبال اون مطلب هست قرار بدیم و عواملی که سبب جذابیت ما میشه رو ب کار ببریم

  4. سلام برزن دیده شده که برای شروع کار خیلی با رفتار متعادل و قیمت پایین مشتری ها رو جذب می کنن اما بعد با بالا بردن قیمت سعی می کنن چون مشتریشون زیاده بیشتر سود کسب کنن من خودم بالشخه به این مورد برخورد کنتم هیچوقت ازون فروشگاه خرید نمی کنم چون ذهنیتم در رابطه با فروشنده اون بخش طبعا تخریب میشه

  5. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*