دریافت رایگان 5 قسمت نخست قورباغه را راحت قورت بده
شما می توانید 5 قسمت نخست دوره آموزشی " قورباغه را راحت قورت بده" را به رایگان دریافت نمایید.
رایگان – دریافت

آموزش بازاریابی چونک آپ ( chunk-up ) و تحول در وضعیت سایت

آموزش بازاریابی چونک آپ
چکیده:

بسیاری از کسب و کارهای و سایتهای کوچک، متکی بر جستجوی طبیعی و تبلیغات کلیکی هستند. در حالی که بنظر می رسد که اگر پول خود را صرف خدماتی با سئو ( SEO ) تخصصی کنند، نسبت به شرکتهای تبلیغات کلیکی ضعیف، نتیجه بهتری خواهند گرفت.

اگرچه هر روز رقابت حوزه آنلاین شدیدتر می شود، اما واقعیت این است که در عمل، همه چیز منصفانه بین همه تقسیم می شود. در این قصد داریم، به آموزش بازاریابی چونک آپ بپردازیم و توضیح دهیم چطور می توان از این روش، برای بهبود وضعیت سایت کمک بگیریم.

 

با کمی صبر و حوصله، استارت آپ هایی که چشم انداز بلندمدت دارند، می توانند به خوبی برای خود برندی دست و پا کنند، رنک عالی در گوگل بدست آورند و شاهد رشد فروش خود باشند. یک نکته مهم در هر کسب و کاری، بزرگی یا کوچکی آن نیست، بلکه فرآیندی است که با آن استراتژی های بازاریابی هدایت می شوند. بازاریابی chunk-up، یکی از همین فرآیندهاست که برندهای موفق مورد استفاده قرار می دهند.

  • بازاریابی chunk-up چیست و چگونه کار می کند؟

بازاریابی chunk-up، روشهایی از فرآیند بازاریابی است که شامل بهینه سازی در موتورهای جستجو می شود که از طریق یک سری گام های کوچک و آگاهانه، نتایج بلند مدت بسیار معتبری برای برند، به ارمغان می آورد.

” chunking ” به معنای قطعه بندی است که در واقع یک اصطلاحی است که در انواع تخصص های حرفه ای مانند روانشناسی، استفاده می شود. امروزه، از آن به عنوان راهکار حل مشکلات در کسب و کارها استفاده می شود. در واقع chunking به معنای تجزیه ماموریت اصلی کسب و کار به اجزای به هم پیوسته است با هدف کنترل بهتر. chunking شامل موارد زیر می شود:

۱- حرکت رو به بالا برای دید بهتر و تصویر بزرگتر از کسب و کار (chunking-up و توجه به کلیات)

۲- حرکت رو به پایین برای دیدن جزئیات بیشتر از کسب و کار (chunking-down و توجه به جزئیات)

۳- حرکت بخش به بخش برای دیدن شباهت ها (chunking-sideways و توه به نقاط مشترک)

یک مثال از دنیای خودرو در مورد chunking-up:

شرکت Roll Royce، در حوزه فروش اتومبیل مشغول است. آنها رهبر و سردمدار حوزه اتومبیلهای لوکس هستند. آنها در پی جنگ جهانی اول، دچار مشکلی شدند. مشکل این بود که در زمان جنگ، کسی به خودروهای لوکس اهمیتی نمی داد.

در اینجا گفتگویی بین مدیر شرکت Roll Royce و سران کارخانه هواپیما سازی Royal در ۷ آگوست ۱۹۱۴ در لندن را درج می کنیم:

Royal: شما به چه کاری مشغولید؟

Royce: ما اتومبیلهای لوکس تولید می کنیم و به فروش می رسانیم.

Royal: چه کسب موتورهای اتومبیلتان را تولید می کند؟

Royce: خودمان تولید می کنیم. ما خودکفا هستیم.

Royal: خیلی عالیست. پس شما مهندس هستید و می توانید موتورهای دیگری نیز تولید کنید.

Royce: بله، همینطوره.

Royal: آیا در حال حاضر چیز دیگری نیز تولید می کنید؟

Royce: بله، ما وسایل نقلیه سنگین نیز تولید می کنیم.

Royal: پس شما در صنعت حمل و نقل مشغولید.

Royce: بله، تقریبا همینطوره.

Royal: پس آیا شما می توانید …. ؟

در این مکالمات چه اتفاقی افتاد؟ در این مکالمه شاهد تغییر موضع از نوع chunking-up بودیم. تغییری از یک موضع خاص به یک موضع بالاتر و عمومی. به احتمال زیاد، به دلیل همین مکالمات بود که شرکت Rolls Royce در حال حاضر تبدیل به دومین تولید کننده بزرگ در حوزه موتورهای هواپیما در سطح جهان شده است.

این سمت از آموزش بازاریابی چونک آپ بسیار کاربردی است. چنین تغییر موضع های chunk-up را در کسب و کار خود شناسایی کنید و آنها را به کار ببندید. حتی برای معرفی سایت خود نیز می توانید از جز به کل بروید و موتورهای جستجو و کاربران را متوجه قابلیت های خود کنید.

  • آموزش بازاریابی Chunk-up چگونه به کسب و کارهای کوچک کمک می کند؟

بازاریابی Chunk-up یک روش قدرتمند برای مشاهده بهتر کسب و کارتان است. آموزش بازاریابی چونک آپ را جدی بگیریم. زیرا Chunk-up زمینه های لازم برای پوشش بازارهای جدید، یافتن شرکا و متحدان جدید و مدیریت استراتژی ها و ماموریت های بازاریابی را فراهم می آورد. همچنین یکی از بهترین راه هایی است که برای ایجاد برند قدرتمند، مورد استفاده قرار می گیرد.

فرض کنید که صاحب فروشگاه لباس شنا هستید. حتما دوست دارید که رنک خوب گوگل داشته باشید یا کاربران آنلاین شما را ببینند. اینجا دقیقا همانجایی است که فرآیند بازاریابی chunk down می تواند کمک کند تا برند خوبی در کسب و کارتان ایجاد کنید.

نمونه سوالاتی از chunk down که می توانید برای معرفی بهتر خود به کاربران و موتورهای جستجو داشته باشید:

در مورد چه لباسهای شنایی صحبت می کنیم؟ لباس شنای زنانه

از چه رنگی؟ آبی

با چه استایلی؟ مثلثی

چه برندی؟ Mikon

از این طریق شما صرفا لباس شنای زنانه را معرفی نمی کنید، بلکه لباس شنای زنانه آبی رنگ مثلثی Mikon را معرفی می کنید.

در جستجوی بهینه، به این روش، استراتژی کلیدواژه بلند می گویند و مطالعات نشان می دهد که این روش، یک فرآیند قدرتمند بازاریابی نیست. اما یکی از فاکتورهای قدرتمند در رتبه بندی است. آموزش بازاریابی chunk-up به شما زاویه دید می دهد. حالا فرض کنید که یک سالن آرایشی را مدیریت می کنید. هدف شما این است که همکارانی را پیدا کنید که کار شما را تکمیل و تقویت کنند.

در فرآیند chunk-down داریم: مدل موی مناسب با رنگ بندی متنوع و استایلهای مختلف برای مراسم عروسی داشته باشید.

در مورد chunk-sideway باید گفت که: چه کارهای دیگری برای مراسم ازدواج نیاز است؟ مثلا خدمات اجاره اتومبیل لوکس و فروشگاه لباس. اینها رقیب نیستند. آنها همکارانی هستند که مشارکت با آنها چه در حوزه آنلاین و چه در حوزه آفلاین، باعث افزایش سود شما می شود.

  • chunking را در کل استراتژی خود پیاده سازی کنید:

اگر شما مشغول استفاده از بازاریابی Chunk-up هستید، بنابراین نیاز به منطقی پایدار و مشخص دارید. یکی از راه های موثر این است که حوزه ها و مراکز مشخص محتوایی ایجاد کنید. این مراکز شامل انواع مختلفی از فرمتهای رسانه ای (مقالات، تصاویر، ویدیو) است که حول اهدافی خاص ایجاد می شود. مثلا حول اهداف برند و محصولاتتان.

یکی از دلایلی که باعث شده، ما از این فرآیند برای طرح های بازاریابی خود استفاده کنیم این است که اگر خوب این روش را یاد بگیریم، متوجه می شویم که چگونه استراتژی های خوبی برای تولید محتوای تازه و مرتبط و برند موفق، ایجاد کنیم. در نهایت، این روش باعث می شود که بتوانید بهتر بر استراتژی های حوزه آنلاین خود تمرکز کنید و کارها را بصورت لذت بخش پیش ببرید.

با آموزش بازاریابی چونک آپ، بهتر می توانیم محصولات را دسته بندی کنیم. همین موضوع باعث می شود محتواهای تخصصی بیشتری ایجاد کنید. یادمان باشد هدف اصلی، رشد وبسایت با ایجاد محتوا تخصصی است.

برچسب خورده برای:
پیشنهاد میکنیم این مطالب رو هم مطالعه کنید:
bounce rate چیست؟ بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

bounce rate چیست؟ | بهبود رتبه سایت با کمک نرخ پرش یا bounce rate

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی | چند تکنیک ساده برای افزایش میزان فروش محصولات!

بررسی seo سایت باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

بررسی seo سایت | باروهای غلط که به سایت شما لطمه می زند!

مدیریت شبکه های اجتماعی با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی | با نظرات مخالف چه کار کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

بهترین فروشگاه اینترنتی | چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را افتتاح کنیم؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

روش های شرطی کردن | چگونه میتوان ذهن را شرطی نمود؟

از این قسمت می توانید برای ارسال نظرات خود استفاده کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*